نحوه ی نصب کلیدهای هوشمند

نحوه ی سیم بندی کلید ها به شکل زیر میباشدکه فاز ها به یکدیگر مرتبط میباشند(ارتباط داخلی دارند برای سهولت سیم بندی و بالا بردن ایمنی کلید).

میتوان به Thinker بدون مودم متصل شد؟

بله به صورت محلی(local) میتوان به شبکه وای فای ایجاد شده توسط Thinker متصل شد و از همه ی امکانات خانه هوشمند در منزل استفاده کرد.

نحوه ی اضافه کردن پریز هوشمند به thinker چگونه است؟

برای اضافه کردن پریز هوشمند ابتدا باید ریموتی را با پریز ست کنیم سپس طبق آموزش اضافه کردن ریموت های RF/IR که در بخش مقالات آموزشی آورده شده است ریموت را به Thinker  وصل کنیم.

نحوه ی اضافه کردن کنترلر مستر (Master) با Wi-Fi به مودم چگونه است؟

کنترلر مرکزی مستر (Master) بدون سیم قابلیت اتصال به مودم را ندارد و این خاصیت مخصوص به Thinker است و Master فقط با سیم قابلیت اضافه شدن به مودم را دارد.

نحوه ی اضافه کردن ریموت به پریز هوشمند چگونه است؟

برای اضافه کردن ریموت به پریز هوشمند فقط کافیست دکمه ی پریز را برای 3 ثانیه نگه داشته تا شروع به چشمک زدن بکند سپس هرکلیدی از ریموت که میخواهیم این عمل را انجام دهد را فشار میدهیم.

هنگام قطع کردن ارتباط Thinker با مودم ارتباط با تینکر نیز قطع میشود و نمیتوان به Thinker در حالت جدا از مودم متصل شد. مشکل از کجاست؟

باید در قسمت تنظیمات Thinker در قسمت Wan Setting نحوه ی اتصال Thinker به مودم را از حالت Wired به حالت Wireless تغییر داد یعنی نوع ارتباط با مودم را از حالت با سیم به بی سیم تغییر دهید. سپس با یکبار روشن خاموش کردن Thinker به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید.

هنگام اولین اتصال به Thinker مشکل دارم. چگونه این مشکل را حل کنم؟
برای برخی از گوشی های اندروید این مشکل بدلیل تنظیم نشدن Wifi گوشی بر روی 2.5G وجود دارد که برای حل این مشکل پیشنهاد میشود طبق روشی که قسمت مقالات آموزشی توضیح داده شده است به راحتی ابتدا با یک مودم به Thinker وصل شویم و تنظیمات Wifi آن را تغییر دهیم و یا از گوشی دیگری استفاده کنیم.

بعد از اتصال با سیم به مودم در صورت خاموش شدن مودم هم به متصل شدن به آن نخواهم بودو حتما باید مد آن را تغییر دهم. آیا امکانی وجود دارد که بتوان بدون تغییر در تنظیمات به مود متصل شد؟

جهت بالا بردن امنیت سیستم و تعیین سطح دسترسی به Thinker امکان تنظیم اتوماتیک مد های ارتباطی برایThinker تعریف نشده است و باید حتما کاربر با سطح دسترسی Admin تغییرات تنظیمات را بر روی Thinker اعمال کند.